<3



Frö ska bli klippt snart så han blir av med den äckliga tjocka pälsen!
Snyggt med hästar som äh klippta på vintern tycker jag+ skönt för han åh bli av med den:)

Blir nog att vi kvalar om frö så ska han gå ut i ett istrav först, så jag tar de bara som ett snabbjobb för han och se om om han äh i form. Han har tränat i en/ två månader nu och känner att vi har lite kvar innan han kan gå ut i ett lopp. Så startar inte med en häst med inte h ordentligt i ordning! Därför passade de bra med ett istrav för att se vart han står:)



Kommentarer
Nelly

Jag är hos Kjell Hultman med mina hästar. :) Han är den överlägset bästa som jag har haft på mina hästar :)

2013-01-09 @ 13:16:25
URL: http://njidon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scerry.blogg.se

Min blogg om mina travhästar och även de andra djuren på gården! :)

RSS 2.0