goofy

goofy har rymt en gång tidigare från sin hage! och nu har han gjort de igen :P
igår när jag vaknade vid halv sju så gick jag ut i köket och kollade ut genom fönstret ut mot gräsmattanså ser jag en hästbak, och den baken kände jag igen!
de är Goofys;)

gick ut och då hade han gått´mot stallet och sedan vänt så han kom gåendes mot mig,

hans blick sa typ att de är ju grönare på andra sidan staketet;)¨

han är 170 cm hög, och har krypit under tråden som är längst ner och den är knappt en meter hög!? De såg nog väldigt roligt ut!;)



Kommentarer
Bobbo

Haha, hade velat se när han kröp under! XD

2012-10-08 @ 16:07:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scerry.blogg.se

Min blogg om mina travhästar och även de andra djuren på gården! :)

RSS 2.0